äre nån som läser detta som inte kissar i havet?

nu är klockan typ fem? jag kom precis upp ur poolen och mina trosor är blöta :( toaletterna här är asekliga.. äre nån som läser min blogg som inte kissar i havet när ni behöver fjöla lite?? i så fall kan ni ju bara säga de rakt ut. det är fullkomligt normalt att kissa i havet och den som säger nåt annat är bara kinkig. i poolen kan jag tycka att vi drar en gräns, de är sån liten yta. men vafan havet? kom igen nu grabbaaar. det är väl typ asfräscht jämfört med en thailändsk toa? i stort sätt alla här säger att jag är manlig? jaha då får jag väl vara de då om de nu är så att tjejer inte får kissa...

imorn tjillar vi järnet i phuket på hilton. äre nån som vet vart leif bor? äre phuket? i så fall ska jag se till att träffa honom om de så gäller livet. ska leta under varenda liten thailändare tills jag hittar dej leif !!

saaaaknar dej aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeex bebusungeeeeeeee!
kajsaaaaaaaaaaaa ?? behöver dej juu!

bilder kommer :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0