det har aldrig varit mer oseriöst

tja blogg! jag försov mej imorse som alltid. skönt i oskönheten att jag missade mitt spanskaprov hehe... tänkte tagga hårt för valborg så jag , kajsa och alex är hemma hos mej med morsan. de är underligt att jag alltid är förkyld på valborg. har varit de så länge jag kan minnas. sen står man bara där och farsineras av lågorna från de stora brasan som man egentligen aldrig får se. jag är för liten så alla gubbar tränger sej före. de ända jag ser är rumpor kan man säga. detta ska bli första gången jag ser elden på riktigt.

vi vill helst supa ostört så vi tänkte dra till madde och värma upp lite. om i hinner de så drar vi till trehörningen efter. de är ju där alla hänger har jag hört. förresten är jag sjukt snygg idag. har gått osminkad hela veckan bara för att se bäst ut vid brasan.


först tar jag på mej de här...



sen slänger jag av mej den randiga, tjohooo





kajsa ville också vara med på outfit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0