fan värt att läsa skiten

tja trogna fans. nu äre så att jag måste ju förklara denna hemska uppdatering. (som inte finns) vi har varit riktigt risiga på att skriva men de är faktist lite privata saker som har hänt... dessutom har jag varit magsjuk i två dagar och det är första gången jag kan sätta mej upp utan att behöva lägga mej nästa sekund. men nu är jag här och de ska vi ta vara på. för jag är bara här en stund. jag åker till thailand på lördag ju. det ska bli spännande att se hur länge uppdateringen håller dessa tio dagar som jag är borta. nåt inlägg vill jag lova. pplus bilder för jag får min kamera på lördag också. snacka om sen julklapp.... men jag kan ju inte langa depm0de på dej morsan de är ju din stora dag idag. grattis mitt lilla aprilskämt.

tack för mej, nu ska jag få tyst på fabi som tror att han är ganska bra på gitarr. nu mår jag illa, tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0