freak

fortfarande sur? nej? asförbannad! fryser som en förfrusen snögubbe i den kallaste vintern. nästan. jag får ta och lugna ner mej. tvätta bort sminket, tjilla lite. gå och läägga mej kvart i tolv på en fredag. eller varför ska jag lägga mej och sova? då måste jag ju vakna och de orkar jag inte. okej lite seriöst nu.... måste shoppa sönder min ilska imorn i skärholmen. det blir väl till och shoppa själv eftersom alexandra är den enda som står ut med mej på shoppingrundor. hon kan inte imorn dessvärre. henne ska jag tjacka lite med på söndag. men fy fan va sur jag är? jag som hatar sura människor. nu ska jag dunka vett i skallen så hörs vi imron innan skäris. bläööööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0