hata folk som ljuger

det verkar som om alexandra har trögt att komma igång men vi får skita i henne ! det brukar vi ju göra så varför ska vi göra undantag idag...? 

idag var det väl tänkt att jag skulle åka till stan men alla banga så nu sitter jag här ensam och har en hel del plugg framför mej. känns... hemskt. men innan de väntar en sjuhundrans varm och skön dusch. tänkte nämligen dra till skolan och hälsa på alla lärare senare idag. vore piss om man lökat sönder innan... då blire ig på hög nivå. ja om jag hade varit en vanlig människa alltså. nu heter jag ju emma hellgren och alla lärare älskar mej. det förklarar ju mitt betyg; VG i allt förutom bild som jag har MVG i. STOOOOOOOOOLT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0