heja den som vinner

ame tja! de har lagt sej nu. ( vem vad hur va? ) mitt griniga humör. fick nån jävla svacka som inte ville ge sej. mamma kirra. vi snacka över en kopp te och nu är allt lungt. har man världens bästa mamma eller? eh aa. tur de.. kollar hockeyn bara för att vi är bäst. te + hockey kan det bli bättre? jag sa ju att vi är bäst. jag "hjärta" mamma, mamma "hjärta" jag. vi hör ihop liksom. nu ska hon sjunga för mej innan jag somnar. de är en lång dag imorn.

jag hejar inte på något lag jag hoppas på att båda vinner. då blir ju alla glada och de är ju de som är huvudsaken som sagt. godnatt blåmesar.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Ja! :( Hemskt att det skulle sluta såhär tidigt.. Puss på dig!

2010-04-21 @ 23:24:40
URL: http://madeleinerolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0