m1 talar ut

tiden går så jävla fort? det känns som att jag kom hem från träningen för tio minuter sen? och stan lika så. och jag som ALDRIG köper någonting utan BARA provar hela affären kom hem med ett linne och två hårband. kanske inte så jätteriklig shopping men jag kan faktist inte komma på en enda gång som jag har varit i stan utan att ha någonting med mej hem? och gillar ni inte att prova saker och att gå in i många affärer,, då kanske man inte ska åka in till stan med mej helt enkelt,, för det är nämligen de jag gör när jag är i stan. jag provar mycket och köper de jag vill. och ja jag provar många byxor! jag tycker att det är kul dessutom så är jag ganska liten i benen och rumpan så det finns inte så många byxor i min storlek. och som sagt, jag provar allt jag ser och jag provar det många gånger. tycker man att det är tråkigt och måste hela tiden byta affär innan jag är klar så kan jag lika gärna åka in själv. det har jag inga problem med alls, jag älskar att shoppa själv, bara man säger till innan. pallar ej folk som blir sura bara för att jag provar mer än jag köper. jmen vafan passar allt man provar eller? jag köper vad jag vill och jag provar vad jag vill. men väntar på er gör jag bara om ni gör de på mej ! tack !

typ jättebra bild !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0