meh tja

jag skulle kunna jobba livet ut. dehär är guld ju. jag och min "chef" tjillar järnet på dagarna. hon gav mej en bok om sex. den va skitbra! det stod vilket stjärntecken som tänder på vad och vilka ställningar man föredrar och så. jag trodde nästan att de hade skrivit om mej... mitt egna jävla cafe. jag älskare !

nu ska jag till stan och jag ska inte på bio  ? de va ett jävla tjat om bio idag ? vem fan vill gå på bio när det är sol ute ? men det är snällt att ni frågar jag vill gärna gå på bio en annan dag. men idag ska jag som sagt tjilla med en chai i vårsolen. det blir min sjätte idag faktist ! YEH!



jag har köpt en lika klocka som alex, hon kommer döda mej....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0