råkeff

förklaringen till mitt plötsliga depphumör som jag hade igår visade sej vara naturlig i alla fall. det var ju väldigt skönt att få de ur världen. det är verkligen inte likt mej att ba säcka helt plötsligt. amen aja, jaja , aa i alla fall, aa men, i och för sej så hade jag de råsooft på jobbet idag. inte en enda surkärring. faktum är att det var jävligt dött idag. jag satt och fika med kajsa hela dagen. hann dock bara dricka tre chai tyvärr. det är en sak jag verkligen måste ta igen imorgon. minst sex. spikat.

taggar till för fredag imorn. på mitt schema står det fekkus överst på listan. har sagt det många gånger men nu ska jag ut hur trött jag än är ! höga klackar ska jag ha också, skiter i vädret. skiter på molnen och regnet. skiter på allt. har bara en sak i huvet; kalas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0