den där hade jag i anan för fem minuter sen...

hej käraste vänner som jag har saknat så mycket. nu är jag äntligen hemma från min lilla resa till andra sidan jorden och jag har lärt mej mycket må jag säga. mer än man kan tro av de små söta gula som springer runt med hattar.

jag har lärt mej....

- ... att thailandstoaletter är bland det värsta jag sett i hela mitt liv. jag beundrar er som kan bajsa på väggen. starkt jobbat!
- ... att man absolut inte ska köpa glass när det är över 35 grader om man inte vill ha såsig glass det vill säga. inte en ända gång fick jag upp pappret innan glassen hade smält...
- ... att det tar en timme att få in maten på restaurangerna. ofta var det äckligt osso.
- .... att har man en kamera med sej så ska den helst ha batterier, ja annars går det inte att fota.
- .... att hilton hotell är ett hotell jag kommer att besöka igen. det finns inga ord som beskriver de paradiset.
- ... att sushi till frukost är sjukt gott.
- ... att hur länge jag än solar så kommer tommy alltid vara brunare än mej.
- .... att mata elefantbäbi med banan är jättekul. helt klart värt fyra spänn.
- ... att starbucks är det nya "it" om två år.










 

ni får mer lite roligare bilder sen, men nu har jag brådis. till? jag ska tjilla häla dagen ju, jag är ju ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0