jag älskar alla, alla älskar mej

tja nöööörds. det blev en lång natt med mycket tårar. jag har förstört mångas helg.. det var verkligen inte menat så, förlåt om jag förstört just din helg. ska ta o fira min kusse som fyller 17 idag. ett stort grattis till honom!

langa feta sovmorgonen idag. sooft att vara lite pigg till kvälla! när jag kom till jobbet var de bara ta vad jag ville ha. orkade dock bara fyra chaisar. tur att jag käkar gratis där nu då så de lär ju bli fler. jaja ska inte skryta om de nu om de är så mycke att skryta om. ska svida innan jag drar, vi ses! hörs i alla fall. för de allra flesta eftersom man behöver biljett för att träffa mej.. tjarrå!


Kommentarer
Postat av: ' idaa

jättesöt bild!

har du redigerat den bilden ? :)

om du har det, vart?

puss <3

2010-05-11 @ 15:20:44
URL: http://idaows.blogg.se/
Postat av: emma hellgren

tack ! :) , nej jag har bara ändrat ljuset lite och det gör man på windows fotogrej :) , puss

2010-05-12 @ 15:16:58
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0