vem vad va? han sprang söder ut..

tja faggot! idag har jag varit sådär extra söt. de är jättemånga som säger att jag är de. då blir jag jätteglad :D kan det vara hudfärgen kanske? men tydligen äre inte alla som tycker det dock! det är många som stör sej på att jag är blek i ansiktet. (hur brun är du själv i ansiktet?) jaa de var ju över två veckor sen jag kom hem så förlåt mej om jag inte är "tillräckligt" brun i ansiktet fortfarande för dej. är det nåt du vill ändra på så är det bara säga till. eller nej förresten håll käften istället, det blir bättre så.. ääh ska till centrum köpa underkläder. sen ska jag möta kimpa. kimpa kirrar. han sprang söder ut.

bilder från igår... ha-ha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0