vaginaboob

nu är jag hemma. osminkad och ful. första dagen på jobbet gick ju prima. började sju och slutade halv ett. synd bara att de inte kom några kunder. fett laim. fick stå där och häcka sönder. till slut kom fjong och snacka lite med mej. tur va väl de. det fanns ju knivar där inne som man kunde leka med.. alex och macke kom också men de hann jag inte prata med. plus att jag blev jättegenerad helt plötsigt?! de är en ny sak jag har märkt med mej själv. jag har börjat rodna jättemycket? varför de? jag har aldrig gjort de förut? och varför rodnar jag när jag inte ens känner mej generad? why god? why me? fan va pinsamt. får sluta upp med de !


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sötnos Emma!

2010-04-19 @ 15:01:56
URL: http://madeleinerolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0