g to the odmorgon gangsters

godmorgon godmorgon. gårkvällen va lite sisådär halvoplanerad så att säga. i sista sekund drog vi till salem (?) och på nåt vänster så tänker jag bara på salami varje gång jag säger de ordet. de va faktist råtjilll hemma hos olivia , folk va fulla som as men det är alltid kul med folk som inte skäms över sitt dräggeri.

jaa godmorgon. *men emma vad gör du uppe såhär tidigt?* joo jag blev väckt för en 40 minuter sen av alexandras pappa som sa att vi skulle sjunga. sjunga på mogonen äär inte min specialitet? vafan är min specialitet? de första på min what-to-do-list idag är att åka till sköndal och hämta mitt busskort. inga frågor om hu jag lyckas, svaret är ändå; jag är bäst. sen ikväll blire rooommmpppaaaa på hockeyplanen grRrrR. troget fan :')

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0