hola amigas

se, jag kommer ihåg lite från spanskalektionerna! men okejråå nu ska jag försöka mej på ett inlägg. varit fetingtaggad hela dagen. från att jag vaknade kllockan halv ett då mamma hade gjort frulle till mej och alex<3 sen tog vi moppi drog ner till centrum i pyjamas , inget smink och inga skor. luffare. alex langa fram cashen sen la vi oss i de där förbannade solariumet. jag brände mej på hakan ;PPpPp. efter de tog jag en iskall dusch och smörjde in ansiktet med bajs. dock är de bajs på väggarna nu...

oh herregud de är någon som skrivit en kommentar att jag ska döda mej själv. jag vill inte de.. måste jag? för om jag nu ska döda mej själv som du säger så kan vi inte införa våran nya applikation i bloggen. vi ska nämligen börja köra med "VECKANS BABE". vi snodde den iden av alina och linnea. tack snyggingar !

jag, insmord i bajs<3



emmmmmaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Matilda

Snuggt :D <3

2010-08-14 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0