läs vad jag skriver innan du gör ett inlägg, annars skriver vi ju samma iddi!

oh herregud vilken spännande match. till och med jag satt och svettades på läktaren. sen blev de kramkalas med grabbarna innan de duschat <3. nej men ni vet ju att jag tycker att svettiga killar är sexiga men kanske inte på de viset. sen langa biffen jätte-mega-super-duper-luper-damp-flipp! inga detaljer de blir bara jobbigt. nu är jag lättad och av-argad.

skola.om.tio.timmar. jag är allt som börjar på O! jätte osugen , jätte otaggad, jätte otaggad och jätte osugen. fick en förfrågad om att hänga mej i ljushallen med några kompisar. de va de sötaste någon sagt till mej idag. klar jag vill de! ni kan ringa mej om ni vill joina klubben. p.s alla som inte gör de är fegisaRrrRrr.....

såhär ser jag ut när jag är ledsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0