pizza på g , fäääääto

sommaren är redan över, faaaan vad kul , eller?
hela min sommar har tillbringats på öland, jag skulle kunna leva hela livet på öland om det var så som det är på sommaren hela tiden, sooofitloft. på öland är cykeln min bästavän, tar mig vart jag vill och så får man motion plus att varenda person är snäll där, det enda minuset är väl att personerna på öland har innavel......... brb nu ska jag ta självmode .
måste bara säga att det är ljuset som gör mitt hår så jävla orange, grattis philip och sebbe som tyckte jag var ginger för två år sen, ....... och emma för den delen

Kommentarer
Postat av: Alina L

Fin bild på er tjejer!

2010-08-22 @ 15:23:49
URL: http://blal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0