pussjukan

va inne på sjukhuset imorse och skulle kolla om jag hade halsfluss. klockan åtta på morgonen pallrade jag och mamma iväg. doktorn va asful och pratade jättesnabbt! i alla fall så körde han ner en sån där jättelång tops ner i halsen. vi fick sitta en kvart och vänta på provsvaren och hoppades som fan på att jag hade halsfluss (?) dessvärre så va de äckelkörtelfeber! också kallad pussjukan. vilket innebär att jag ska sitta i ungefär sex veckor och bara käka piggelin. jag kan inte äta, jag kan knappt prata, ända gången jag lyfter arslet är när jag ska på toa, jag kan baara käka piggelin helt enkelt.

ägda allihopa som trodde att jag ljög när jag sa att jag va sjuk, nu kan ni tycka synd om mej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0