rörigt inlägg, men äre så äre

nu jävlar ska bloggningen komma igång igen, det gäller bara att emma också börjar men henne får man lätt med. jag försöker nu även fixa bloggen, hur det nu kommer gå..
snart börjar skolan, jag får "panikkänslan" över att nian kommer bli stört tråkig. jag har gått med den känslan heeela veckan, men just nu för fem minuter sen kom jag på lite av meningen med livet och hur man ska palla skolan ( shit vad leker jag ) men iallafall, livet blir roligare om man har något att längta efter, om man längtar efter något roligt då blir ju livet roligare eftersom det finns något att leva för, något att tänka på när man sitter där i skolan på världens tråkigaste lektioner. från med nu ska jag alltid längta, ALLTID ha något att längta till, då kommer man ju alltid ha tempot uppe, längta behöver man så äre bara, ....ibland är jag bara för smart!
verkligen en låt som knarkas sönder nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0