så att säga..

först och främst vill jag tacka alex som lägger ut snygga bilder på mej ...

vem är de som säger att det är tråkigt att vara sjuk? inte de minsta tycker jag. eftersom att jag kallas uppfinnar-nicke så har jag därför levt upp till mitt namn och kommit på massa roliga saker som man kan göra när man är sjuk och uttråkad. man kan till exempel;

1. laga gröna pannkakor! fina, visst?



2. man kan störa sej otroooligt mycket på "jamba"reklamen! "skicka start gas till 72525" fuck you, jag kräks på er jävla reklam! jag vill inte ha någon startskärm som ser ut som en bil! jag vill inte ha ett bananskal över skärmen! jag vill inte ha en hamster som sjunger om köttbullar. aaaah jag blir så jävla förbannad ! stick!

3. man kan klippa sitt stubb på benen. (?)

4. man kan titta på regnet.



och tro mej, det finns så mycket mer att göra, hej på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0