strejjjjjk

jag är besatt. jag är besatt av facebook och därför har jag bestämt att jag ska strejka. bara för att jag är så jävla sjuk helt enkelt..? just nu har jag inte varit inne på ganska exakt 26 timmar. jag får se hur länge jag klarar mej men till iimorn i alla fall.

ligger och slökollar på supernany med 38.4 i feber. har smsat halva min kontaktlista på mobilen " jag har feber!" inte en jävel som bryr sej... som tur är kan jag skylla på att min mobil är sepe och kan oftast inte ta emot sms men de sms jag har fått har sett ungefär lika dana ut. exempel; "tråkigt, men kan inte prata nu" och pappa skrev; " jaa boubou du har sagt de nu, hoppas du mår bättre imorn så du inte missar skolan!" asså tack pappa.. här försöker jag få folk att tycka i alla fall lite synd om mej och så får man ett sånt svar. de va väldigt hygglo. godnatt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0