sug min snabel

dålig update från min sida. har fått lite klagomål sådär lite grann. sorry! vi vaknade förskräckliga. och som skrivet så tänkte vi hoppa första lektionen men jag banga. man vill ju inte göra susanna besviken första dagen. nej, jag tro att jag spara de till ett viktigare tillfälle. ooh gud va jag är duktig i skolan. haaha..

sitter och lyssnar på alex spotify. hon ljuger. den är inte alls speciellt bra. hon har dålig musiksmak och hon kan inte stänga andras frysar och kylar. vafan går du och rotar i min kyl hela tiden? är du hungrig? gå till din egen kyl då ! så nu är mamma jättearg på dej * flinar * i alla fall så ser den här fredagen ganska trist ut. jag är typ sjuk. den ända näringen jag kan få i mej just nu är nudlar och te. vi får se om jag mår bättre mot kvällen. höreeees boys. jag ringer dej sen alles.



Kommentarer
Postat av: Random epic skillzz <3

w000t med n0ller <3

2010-08-27 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0