töööta

hey ohoj vad länge sen det var man skrev här, kan berätta att jag aldrig åker in till stan utan mobil, det första emma gör är att dra ifrån mig, smart drag där lille vän, klantig som jag är glömde jag min phone hemma. av många orsaker yrrade jag omkring själv i kungsträdgården, nära på ett panikanfall när jag inte sett en enda människa som jag har en blekaste aning om vem det är. adrian fick bli första räddaren och sen vet jag inte hur många mobiler jag lånade, puuuh. hittade emma i en trappuppgång sen var det bara att ta första tåget till? aa jag vet inte vart vi åkte kul vare iallafall. nu måste jag på något sätt få tag i min mobil utan att själv ha någon och fixa ett busskort, toppen , heeeeeeeeeeeido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0