hamburgare med lingonsylt

är det något fel när det varje kväll kommer någon jävla soppbil och soppar gatorna utanför mitt fönster, fine om det är någon gång ibland. men den här bilen kommer varje kväll och den städar inte lite utan står där och brummar i minst trettio minuter. vad ska jag tro? att personen i bilen verkligen vill få det rent eller att det är en pedofil, hmm en sak att fundera på.
imorgon ska jag dra med mig min andra halva och soooola i en cancerbox. det är jävligt ofräscht när man ligger där i och lökar sönder och då menar jag verkligen sönder. men efteråt känner man sig som en prinsessa, satt även uppe halva natten igår och fixade tippisar. fan vad har hänt med mig? prinsessan på ärten? AAAA!

i am gonna fight for you,

until my heart stops beating,
and maybe even then..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0