pöss

vaknade tolv idag, börjar bli gammal och gaggig eller vad är osaken till att jag är så trött? kan vara så att jag går och lägger mig tre varje dag men det kan vi skita i. ringde natalite direkt och drog iväg på bio, vad är en bio utan hallon, inte en bio. den där llilla filuren kan man inte låta bli att garva åt, konsti chey men jag gillare! under middagen hade jag en stor diskusion med min mamma, tur att jag är så himla bra på att snacka och se när folk ljuger så vann jag, yey, poäng till mig. imorgon ....... är det fortfarande ingen skola, score. nu har jag något att längta till, 11 september, otursdagen, läskigt värre men vi får hoppas att det blir toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0