sagaN..

gick och la mej med 39 grader i feber. vaknade med en pöl under ryggen. så jag var tvungen att öppna alla fönster i hela huset. sen gick jag och la mej igen och nu när jag vaknade för en timme sen så fryser jag. fan va irri! har inte ätit något på hela dagen jag mår bara så jävla illa! fy fan va de är synd om mej ! TYCK SYND OM MEJ ANNARS FÅR NI INTE LÄSA MIN BLOGG !

nu ska jag berätta en saga..

det var en gång en sjuk tjej som det va jättesynd om för hon va sjuk. detta var ingen vanlig tjej. hon hade en blogg som va jätteseriös och mest av allt så ville hon vara som kenza. så den här dagen när hon var sjuk så satte hon sej med koppen för sitt osminkade och groteska ansikte och försökte härma kenza så gott de gick. faktum är att hon lyckades ganska bra förutom att hon inte alls är lika snygg dock.



(vänd blad..)

men den här tjejen (som för övrigt har ett namn, se bild på ovanför) va så fruktansvärt sjuk att hon inte ens kunde resa sej från sängen och göra te. (fatta hur synd de är om tjejen) de är sant, man vill nästan fälla en tår, hon va så sjuk..



flickan blev förskräkt och jätte arg..



sen vare slut och hon tog livet av sej. sorgligt slut ellerhur?

ps, skratta inte åt min mugg som jag gjorde i tvåan...

made by: emma biffen hellgren

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt

2010-08-25 @ 17:25:13
Postat av: emmahellgren

haaha ååh tack :)

2010-08-25 @ 18:25:01
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0