de värsta med att vara sjuk är att man efter en tid blir frisk och måste gå till skolan...

åt precis en godis som smaka honung. jag hatar honung. den va äcklig. så nu blev jag på sådär dåligt humör som jag alltid blir när jag äter äckliga saker. asså mina skämt är mycket roligare i verkligheten :') tillbaka till det viktiga, skola imorn. jippi. vafan ska jag ha på mej? helvete också alltid samma problem. köper nya saker hela tiden men har fan aldrig något att ha på mej, gud va irriterande! jag känner att jag blir mer och mer lik min mormor. vi köper kläder och sn hittar vi inget bra tillfälle att använda de på så de blir inte av. asså hennes garderob... den är helt jävla underbar. den är precis som sex and the city. aahhhh.... nej nu drömmer jag mej bort sådär igen. mamma säger att vi ska kika lite på nåt program där man byter fruar med varandra så ska väl göra de nu. he.....jdå..! (ovärt inlägg...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0