ska inte du gå hem och käka rulltårta-.-

nutte att vi har besökare fast vi inte bloggar. riktigt gulligt, sånt tänder jag på ! damn måste runka brb. eller jag sparar de tills efter, ni har ju fått vänta så länge på mej, pilåt. asså min ursäkt är väl att jag inte pallar med er helt enkelt. pussee på de som bett mej och alex att börja blogga :') . asså ni kan få lite sommarbilder. snällt va ? :D. jag kör tills det säger stopp och nu ska jag fika med sara babylove så vi hörs när jag orkar. kul att jag får bestämma någon gång. heerregud , de kändes bra. fred ut!

va det någon som missade att vi vann så vill jag bara säga att vi vann :)


ser lite purken ut? fest hela veckan...


fräscha tjejer dagen efter ellä?

söt-tjej_till.höger


lestulang på öland



Kommentarer
Postat av: Matilda

Äntligen bloggar ni sötisar :) <3

2010-08-06 @ 19:25:49
URL: http://fridasomatildas.blogg.se/
Postat av: Anonym

döda dig själv

2010-08-09 @ 14:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0