vindtyyyyri , aa fäätt sexxii

mogen tjej den där emma är, gud vad synd det är om dig , eller? när JAG hade halsfluss och vi sprang runt i regnet var det fortfarande bara synd om dig.. hämnden är ljuv.
skolan var pain in the as, jag fick ta damppiller så jag inte skulle få ett utbrott på mina lärare, alla andra klasser springer runt och gör ingenting och slutar halv tolv medans min klass diskuterar otrygga situatoner och slutar två, asså vafan alla vet redan alla otrygga situationer vad hjäler det att vi tar upp de, jävla retards. tur att vi slutar halv tolv imorgon.
jag har även tränat handboll, första gången på typ två-tre månader. jag skojar inte när jag säger att jag höll på att svimma, men tuff som jag e höll jag ut, credit till miiiii. är så trött att jag inte orkar ta en bild, ni får en från facebook som alla redan sett ( enligt emma )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0