abc du är mina tankar cde

ääääntligen är torsdagen över! haha handbollen idag slutade med att vi körde friskis i en timme , nu vet jag vad du gör varje dag emma ;), är jag taggad för ngt just nu? nej. det ändajag vill är att sova, onödigt att sova man slösar ju bara bort livet? det känns meningslöst men det är så hiiiiimla skönt , ingen kan säga att dom inte gillar att sova, *njuuuuuuuuuuuuuuuuuut*
vad händer imorn? mjaaa jag vet inte , jag känner mig inte riktigt säker på vad jag ska göra så tror jag åker in till stan efter skolan , letar efter en skinnjacka och sen drar jag väl på tjejmidda, låter det bra? PRIMAPRIMA :)
idag vare kallt ute, då höll zienarna iaf sinna händer i sina egna fickor ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0