alexandra hittade tydligen inte den där lilla känslan som påminner om skoj som kallas ironi..

det börjar på morgonen.

* jag vaknar, drar mej ganska länge.
* går upp.
* börjar med att sminka mej.
* går till skolan.
* är i skolan.
* går hem.
* sätter mej vid datan.
* pluggar lite.
* tränar.
* kommer hem.
* sätter mej vid datan.
* sover.

just nu ligger jag på den punkten att jag sitter vid datan för första gången på dagen. sitter och snackar med holmberg och pontus. de är väl för söta.såg också att louise har lagt ut en härlig bild på mej på facebook från i våras. den ger mej såå många minnen och vårkänsla. kärlek till den. ( fast jag ser utvecklingsstörd ut ...).
jag har fett ont i magen. hörs när det gått över. tjaråå :) emmma



visste inte ens att du hade kvar den louise :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0