alexandra M F

oj vad vi har badat. kände mig som en deg med massa russin efter. och mitt hår såg ut som ett äpple , ett fint äpple.
har kollat avatar. mogen film. jag sa innan att jag ALDRIG skulle se den men håller man vad man lovar? faktiskt bra men hur tänker man när man gör en film som är tre timmar lång? gillar ej pang-panget heller ( enligt emma fattar ingen som sett filmen att pang-pang betyder att man skuter varann HELA tiden.)

( oj nu fick jag inte göra gubbar längre.. fan
:(((((( )

bredäng, har dom fått en dänga eller? emma och jag diskuterar men eftersom att det är jag som är kungen är det jag som bestämmer. så äre.
emma är kingen utan k. ha-ha (den va gammal /emma)

gammal bild, so what?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0