ame fuck you

jag är sjukt bra på att skjuta upp saker. har 30 sidor i svenskaboken som jag ska mysa in mej med tills imorn. jag älskar att skjuta upp saker och ha kvar det till sista dagen. engelskaprov på fredag som jag inte har börjat plugga på än , ååh myyys. loveit!


jag har varit sjukt glad idag. asså alla vet väl att jag alltid är glad men idag vare nåt speciellt! jag är i bra form. älskarre! jag skrattar hela tiden. på träningen fick vi göra kullerbyttor och typ julningar (stavas de så ? x)), inte fan grinar jag för de. ebba var med och allt. jag vill lova att ni ska få ett smakprov på min seriösa träning:) ( de vill säga video)

amen vi hörs sen när jag lugnat ner mej lite, tjo!


'



daaaachniiiii, biffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0