bara för att...

emma hellgren äter bajjs

RLEK:

Är du kär just nu? - nej
Har du någon kille just nu? - nej
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dej? - nej
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - nepp
Vem kramade du senast? - bulle?
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - pfft...

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - ja !
Har du bra betyg?- hyffsat. de som inte är bra, är lärarnas fel.
Har du fått göra om ett prov någon gång? - nej... (?)
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - högsta betyg
Sköter du dej i skolan? - alltid, jag och örtan ärr såååå tighta
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ja
Haft mobilen på lektionstid? - ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon?- nej de tror jag inte

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? -  fyra
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - ja
Trivs hemma? - hemma bäst
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? nej ":P"
Har skrikit och slagit din mamma? - men nej !
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - är de en normal fråga? brukar man få de? :s
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - de kallar inte mej idiot så varför ska jag göra de??
Du älskar din familj oavsett vad som händer? -  familjen går alltid först oavsett!

VÄNNER:
Du har vänner? - inte bara vännner, ÄKTA vänner
Vilka brukar du va med? - bulle, krulle, westis och jonsi
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? -  dom är fula, älskar de ändå
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - jag har redan dödat bulle två gånger
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nej

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? -  m
Putar med läpparna på kort? - ALLTID
Tar kort på dina bröst? - kan hända
Använder foundation på läpparna? - minst två lager
Super dej packad varje helg? - absolut!
Du har kysst en tjej? -  aa , jag är bi
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - mitt hår har delat sej fyra gånger i topparna för jag plattar det för mycket :'(
Ditt hår e knallblont? -  skulle vilja ha ;$

Kommentarer
Postat av: FETASTE BULLE DU NÅGONSIN SETT

rörd :D<3333

2010-02-22 @ 22:26:20
Postat av: FETASTE BULLE DU NÅGONSIN SETT

rörd :D

2010-02-22 @ 22:26:55
Postat av: Anonym

vem ärdin bästa vän?

2010-02-22 @ 22:46:37
Postat av: biffen

det är såå svårt att säga, men alexandra står nog närmast :)

2010-02-23 @ 13:04:33
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0