det är väl ingen som förtjänar nåt så hemskt, eller?

det blev hemmakväll trots alla konsekvenser. men det ska bli skönt! jag är nöjd över mitt val , ändå känner jag lite ångest. whatever! det är sjukt mysigt att ligga i soffan och tjocka med människor man älskar över allt annat, nu känner jag saknad till papi osså. vi ses snart. älskar er! kan inte sluta kolla på våran underbara design som emmis har gjort, tack igen min ängel. (kan man bli så glad för en design , freak)


jag fick ett par byxor idag av mammas chef. började gråta. han måste hata mej. tycker nån av er att jag förtjänar dem? är det nån som förtjänar att ha på sej nåt så fruktansvärt? är jag så hemsk? förlåt.

mamma missade nedre delen av byxorna men man ser ändå dess form och diarreaktiga färgen. why god, why me? fan..



biffeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0