det måste kännas surt att inte få vara emma hellgren.

biffen dissar

folk som puppar på minsta lilla: hur orkar man vara sur? jag förstår inte hur folk kan lägga energi på att vara sura. stackars människor. ni måste ju lida av de? eller får ni typ en kick av att vara extra arg? jag förstår inte. jag har sagt det förr och jag säger det igen. för er egen skull: släpp de! let it be! forget it! gå vidare! move on! FUCK YOU!

de så sjukt fula legginsen från gina som var morderna i somras: ni vet som är ganska ljusa och sömmen i grenen är mörk. av nån anledning så köper alla förstora leggins så de hänger lixom en bajlucka under rumpan. kan ej fatta hur folk vill gå runt och ha leggins som ser ut som gamla jeans fast det typ är strumpbyxor.

killar med smink: jag tänder på killar. har killen smink så det det ju ut som en tjej. jag tänder inte på tjejer.

biffen hissar

mage: typ kär i magar. vene varför. vill ni impa på mej ska ni ha snygg mage.

den här tjejen: cred till tjejer som inte tar ett skit. som bara är såå sjuuuukt glada. me like.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0