emma har buske tjallalalala den måste rakas tjaalala!

ååh va kul vi hade igår. eller vi? jag hade kul i alla fall. jag har fått mej ett gott skratt den här helgen och det kan ingen ta ifrån mej. känns bra. allting känns fetingbra just nu. tyvärr är det så att många av mina kompisar gillar att gå..? karlsson va jetezugen på att gå så vi gick och..gick och gick, och träffade på rude och gänget. YEY.



fuck oooofff tjockt seg vaknade för .. fyra minuter sen av att nån jävel står och skriker i köket. jag får inte sova idag och jag fick inte sova igår. igår var det var tre missfoster som hällde vatten påmä, nån kom och körde upp en jävla hulituta i röven och mr adrian skulle sjöng fiskbullelåten låten så glatt. har ni hört den? nu vankas det frukost.


jag har inga bilder från igår för min kamera har ståfräs.. fan.



biffen

Kommentarer
Postat av: nelzooon

Emma hade roligt igår :D

2010-02-14 @ 17:49:06
URL: http://southsouth.blogg.se/
Postat av: biffen

OM jag hade :D du med hoppas ja ;)

2010-02-14 @ 23:25:01
URL: http://duluktarfis.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötaste tjejen i skolan!!

2010-02-16 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0