emma luktar bajs




hej bloggblogg. hur äre ? ( det är så man ska säga va?) känner ni också att det går så sjukt jävla fort. då menar jag allt. till och med engelskalektionerna går fortare än vanligt. för snabbt. inte kul. jag hinner inte med. måste tjilla med livet liksom. när ska jag ha tid för de?

nu ska jag gå och plugga. eller nej jag ska fan inte gå, jag ska lägga mej i soffan. de ska bli ganska nis. men först ska jag måla naglarna och hitta en partner som vill träna med mä. någon frivillig??


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart tränar du? :)

2010-02-18 @ 20:02:38
Postat av: ................

snyggaste tjejen i skolan

2010-02-18 @ 22:05:10
Postat av: biffen

jag tränar ibland gymnastik i storängshallen och ibland friskis och svettis i industriområdet :) kan du inte säga vem du är, då skulle jag uppskatta det ännu mer ? (a)

2010-02-19 @ 16:35:16
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0