får lika många brudar som h*gamannen, de va förbjudet

hej jag heter emma hellgren, jag sitter hemma i soffan med mamma på en frdagskväll för att jag har inget liv. eller så har jag ett liv? bara de att jag är så uppdaterad hela tiden och måste ha en break. jag har fullt upp hela tiden och nu tog det bara stopp. ser fram emot att mysa med mamma framför en romantisk komedi och äta godis.

förresten så är min kamera under reparation. eller snarare bestämt så ska jag få en ny kamera för det var så mycket fel på min andra. thank god , i love you!

vi lär ju höras fler gånger under kvällen, missa inte. amen och tack - jeesus i frack.




Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging

2010-02-26 @ 21:47:58
Postat av: biffen

aa jag är ganska snygg , m! ;)

2010-02-26 @ 22:26:00
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0