jag är tvungen att göra min egen frukost :s

tja bloggen, händer ?-.^ först vill jag be om ursäkt för att jag somnade ifrån er igår. aah såå... förlåt. jag deckade redan vid nio och kunde inget göra. jag, mamma och bror låg och myste framför "sommaren med göran" 2009s absolut bästa film. kärlek till den <333333

morgonen började dåligt. en sån här dag brukar jag ställa klockan på 06.10 och det verkar som att mina vardagliga rutiner sitter i för jag kan inte sova?? klockan är 09.13 när jag vaknar, freak. jag ligger med magknip och jag inser redan de första vakna sekunderna att detta kommer inte att gå. jag måste gå upp och kissa. jag pallrar mej upp på mina egna taniga ben. på den långa vägen till toan så får jag yrsel. jag försöker med suddiga ögon kika in i köket om mamma har gjort frukost åt mej. har hon de? nej. jag skiter i de och fortsätter resan mot toan. väl framme vid toan, kollar ut genom fönstret, grå himmel. satan.

vi hörs väl sen då när jag vet vad jag ska göra ?

biffen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0