gårdagens kläder, ser ut som en liten barbie

jag ser ut som en negerbulle i fejjan. min foundation sitter lite hipp som happ. den har lagt sej där den känner för helt enkelt. vad ska jag göra åt de? ingenting. jag förväntade mej att komma hem med minst tre bhar och lite småpryttlar, dock blev det bara en bh och en småpryttel. ett par sjukt fina örhängen. im in love ( again...)

kajsa lagar middag och idag står det nudlar på matsedeln. efter middan så kommer sara och alex hit, nis. vi kanske kör på en wannabee fjongnight? vi får se. har så svårt att bestämma oss. man måste ta sånt ansvar när man är morsan i huset.


------------->glöm inte checka min otroligt snygga morgonrock<----------




eeeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0