hej jag heter emma hellgren jag suger snopp

vi somnade runt halv fyra igår så jag är hyffsat trött. kajsa sov så sött i min mammas säng. på morgonen hittar hon fjongs trosor liggandes vid hennes högra sida. hur fan gick de till? man kan ju undra vad fjong gjorde här mitt i natten med sina trosor. eller ska jag säga utan sina trosor. alexandra som låg i samma säng som kajsa blev väldans rädd när hon vaknade och fick se att fjong hade varit och snokat i sängen. utan trosor.... detta är ett mysterium vi jobbar på.


jag ringde gurra i hopp om en spännande match idag. men icke. jag får vänta tills nästa vecka.. att jag har blivit sådant fan av hockey kunde man inte tro för bara några månader sen. jag vet inte vad jag ska skriva. jag är så jävla ofräsch. vill hoppa in i duschen och stanna där livet ut. fan.

vi kör på söndagsvänliga looken. puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0