hennes hår är som en.... cheesecake

slutade fem över tolv idag. vilket flyt hah? och det var nästan ingen som såg att jag hade färgat håret. förutom fettot på bussen som glodde. jag säger bara "din dag var igår sötnos" annars då såå sitter jag själv hemma i mitt nystädade rum och pratar med gurra om vad jag hette på playahead. mitt namn var klockrent! nån som vet? tänkte de ;)

ska nog fundera lite över mitt liv. det var längesen jag gjorde de. måste checka min problem och icke-problem.  mitt liv består av tre saker. äta , plugga, träna. skoj.

behöver jag säga att min kamera fortfarande inte funkar? eh skiter i de.



/bifffff


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag undrar om det va en komplimang, det där han sa om mitt hår :O :)

2010-02-17 @ 16:35:47
URL: http://rebeccamagnusson.blogg.se/
Postat av: emmahellgren'

jorå de får vi anta :D

2010-02-17 @ 20:59:52
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0