dubbelmoral..

jag lackar bävermutta på min sepekamera. va äre för feeel?, fuck fucking you!! och blogg.se ska vi inte tala om. jag hatar allt just nu fan!

idag när jag gick in på teknikmagasinet och frågade efter duracellbatterier så fick jag vafan-gör-du-här-din-blonda-jävel-blicken. jag och kajsa kollade på varandra och tänkte *vafan vill han* i alla fall så svarade jag honom med ska-du-hjälpa-mej-eller-inte-gubbjävel-blicken. efter typ sju sekunder svarar han " nej vi har inga duracellbatterier , vad ska du med de till?". nej men säg de på en gång dådå, bitch. och vafan vill du veta vad jag ska med batterier till?

jag hörde aldrig av mej igår för att blogg.se fick ståfräs i blåbärsbusken. men de ska vi inte hänga läpp för. jag kan istället hänga läpp på tråkiga jävlar som inte kan bjuda på sej själv. vem vill vara med en människa som inte ger något tillbaka. ta mej som exempel. jag är alltid glad. (tjatar alltid om att jag är så glad -.-)jag försöker i alla fall bjuda på mej själv, men då vill jag ha något tillbaka. ni som sitter längst bak i klassrummet och håller käften för att inte ta nån plats. ni lixom låter någon annan ta er uppmärksamhet? va äre för stil? ryck upp er nu föfan, :')



emma har buske tjalalala !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0