hur säger man " jag sätter mej ner" på engelska?

tja bloggen. fett fult att säga tja? hatar tja. jag är hemma sent för jag har vart på affes. mitt alldeles egna cafee. tuff dag i skolan. egentligen var den inte jobbig för vi hade bara fyra lektioner. varav en var gympa och hemkunskap. ändå kändes det jobbigt. jag har varit på toppennhumör (like usually) men jag vettefan. nånting äre med mej idag. vad kan de vara?

jag velar mellan filmkväll med mamma och tommy eller på bio med tjejerna. får jag tänka lite? äre okej om jag tar en paus? mitt liv stressar sönder, måste tagga ner lite. de händer liksom saker hela tiden... svårt val. jag går och dör sålänge.


random foto, vene vem...  /biffen


Kommentarer
Postat av: Anonym

i sit down heter det nog sööörru

2010-02-14 @ 12:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0