ibland är jag bara fööööör snäll !

seg som fan sitter jag och inväntar tiden. mina ben har fått gå långt idag må jag säga. måste bara säga att min bullfitta på naveln kommer att försvinna inom kort så det är inget att oroa sej för! vi hann med mer än så. jag har shoppat lite , vi hann fika , vi hann luncha lite på nån mysig restaurang , vi hann kika över lite på mammas jobb och nu har jag fruktansvärt ont i fötterna. ojojoj vilket i-landsproblem. jag har känt mej väldigt nätt när jag trippat runt i min gulliga kjol och levisskor :)

nurå sitter jag och smider kvällens planer med månsi. jag vettefan om jag pallar en ståhej-fredagkväll. jag ska mysa lite med tommy sen får vi se hur det blir. antagligen kommer det glada människor hit ikväll. de får vi hoppas på.

det ska bli kul med fredagskväll. tyckerni inte?

en sjukt ful bild på mej från idag när vi fikade. fattar inte själv hur jag kan lägga ut nå så fruktansvärt...




biffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0