lackar skitkorv på alla fucking emos

dagens plus

våååååååår
, vad mer ska jag säga annat än att vårkänsla är det bästa jag vet. när jag går ut känner jag hur våren är på väg. jag har tillochmed fått se lite sol idag ^^,  jag blir lycklig :')



den
här bilden, kärlek


dagens minus

söndagar,
alla hatar söndagar. det beror på att imorn är det måndag och måndagar hatar vi annu mer. alla HATAR söndagar. (förutom mamma)




snön,kan snön bara försvinna så vi kanske kan få ännu mer vårkänsla?


VÅRAN DESIGN, den är inte mer värd än en klubba med bajssmak. serri vi måste ändra den. själva bilderna är fina men texten kan ju för bövölen itne vara rosa man ser ju itne ens vad de står, inte bra. jag lovar att de ska bli ändring.


emmahellgrensugersnopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0