mooorsan! aaaight kalle?

satan va trött jag är. somnade senare än senast igår. det blir alltid så när man sover hos främmande männsikor. men det var det värt! först drog vi till tottem@ pläjjah och det var.... mysigt. men vi kände att vi ville ha lite mer fart .. så det blev destination glimmervägen för mej kajsa och månsi. lagom mycket folk, lagom hög musik och alla är sådär härligt glada. niis! jag hade skitkul faktist och jag träffade på mitt allra allra störstaste fan. vänner jag vet att jag har sagt det förut men dehär är en stalker utan dess gränser. denna fruktade man heter erik nelson. tack erik vi behöver dej , utan dej hade vi inte haft nån läsare. sajjk

walla emma fett hungri yaa! jag käkade bara en halv macka till frulle. eller de kanske inte är så bara? aja sjukt hungrig är jag i alla fall och snart kommer mormor som vi ska fira. mormor=godis och mat. *tummen upp* hörs sen då snyggingar




/BIFFEN

Kommentarer
Postat av: nelzzoooon

Hej Emma :D

2010-02-13 @ 13:11:12
URL: http://southsouth.blogg.se/
Postat av: emma biffen

meh tjaaaaaaaaaa :D

2010-02-13 @ 14:46:06
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0