os=överskattat

fukking skönt att jag missade två lektioner imorse och fick sova ut ganska ordentligt. fukking oskönt att jag lallat i två dagar utan att träna. istället har jag pluggat. satsar som fan på skoln nu av nån konstig anledning. kanske för att jag vill ha bra betyg (?)

OS är så överskattat. vem sjutton orkar sitta uppe halva nätterna för att kolla på ... snö och... människor. skidskytte? va är de för sport? är det så kul att kolla på? man vet redan innan att sverige kommer antingen 4 eller bland de fem sista. så är det alltid. visst kan ni sitta uppe och va så nervösa så arslet flyger av. egentligen borde jag inte bry mej. men ni kan ju fråga mej. jag VET vilken plats sverige kommer på. inte är det först i alla fall.

fina tår du har alex , /emma :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0