sara och erik sitter i ett träd .. hahaha

nu är jag fixad och klar , blir en face-look ( heterdet så) och tröjlook höhöhö.. i feel pretty , oh so pretty.. idag har man ju sett ut som värsta slappisen , får en kommentar fotbollstjejen (?) , man blir ju så uppmuntrad då. det är därför jag bara haft mjukisbyxor två gånger under hela åttan ( !!!! ) men nu ska vi tänka positivt :) , blev ju inte kallad mobboffer eller ngt sånt eller hur ;) ? , snart blire avgång till fjongi , mysmys , match imorn klockan tio .. ÄR JÄTTE FÖRVÅÅNAD , sara och erik är tsm och jag har inte vetat ngt !! ,  haha fast okej jag har märkt lite men iaf , sara din lilla unge du mååste ju berätta :) , men man får ju säga grattis på er gullesnuttar :) !
vita tröja- JC
jeans-cheep monday
testade ngn silver skit på ögonen men jaaaaaaaaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0